Opšti uslovi poslovanja
Član 1
Opšti uslovi poslovanja, regulišu međusobne odnose i predstavljaju osnovu za sklapanje Ugovora o prodaji ulaznica za sportske, muzičke i druge kulturne događaje (u daljem tekstu: Događaji), između Easy ticket d.o.o. iz Pljevalja (u daljem tekstu: Easy ticket) i kupca ulaznica za priredbe (u daljem tekstu: Kupac).
Član 2
Easyticket obavlja uslugu vršenja prodaje ulaznica za pojedinačne Događaje u ime i za račun organizatora događaja (u daljem tekstu: Organizator).
Easy ticket d.o.o. Pljevlja (u daljem tekstu: " Easy ticket ") nije organizator ponuđenih događaja, zbog čega ne snosi nikakvu odgovornost u vezi sa organizacijom i/ili održavanjem događaja, te nije odgovoran za povraćaj novca.
Član 3
Ulaznice za Događaje Kupac može naručiti putem telefona, interneta ili lično. Narudžbina je fiksna i obavezujuća i ne može biti mijenjana niti stornirana. Obavezni elementi narudžbine su: ime, prezime, broj kontakt telefona i e-mail adresa. Za sportske događaje obavezan element narudžbine je i broj ličnog dokumenta (lične karte ili pasoša) u skladu sa članom 13 Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama. Easy ticket zadržava pravo da obavezne elemente narudžbine koriguje prema potrebama.
Član 4
Kupac garantuje za tačnost i istinitost podataka iz prethodnog člana. Ukoliko Kupac navede netačne ili lažne podatke u narudžbini, Kupac snosi svu odgovornost za posledice koje zbog toga nastanu, u skladu sa pozitivnim propisima Crne Gore. Easy ticket ne odgovara za štetu koju Kupac nedozvoljenim ponašanjem učini trećim licima. Easy ticket ne odgovara za povredu prava na privatnost i sigurnost Kupca koju na Internetu izvrši treće lice. Easy ticket ne odgovara za štetu koja nastane za Kupca ili treće lice usled povrede obaveze Kupca na čuvanje tajnosti podataka o sadržini podataka iz svoje narudžbine.
Član 5
Narudžbina putem interneta postaje obavezujuća za Kupca momentom pritiska na dugme “Naruči”, a za Easy ticket u momentu dodjeljivanja transakcionog broja, koji se automatski prikazuje u poslednjem koraku postupka naručivanja. Easyticket potvrdu o izvršenoj narudžbini automatski šalje Kupcu putem e-maila.
Nakon poručivanja, bićete obaviješteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja. Porudžbina je prihvaćena od strane Easy ticket-a tek nakon što Vam e-mailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste. Ukoliko je e-mail adresa Kupca netačna, i kao takva bude registrovana na Easy ticket serveru, Easy ticket ne garantuje za korektno obavljanje postupka naručivanja.
Član 6
Klijent je upoznat i saglasan sa činjenicom da prilikom odabira opcije da se izvrši online plaćanje, u slučaju kada se u rezervacionom procesu napravi odabir mjesta, i klijent tu poruku dobije na mejl, a ne izvrši se plaćanje iz bilo kog razloga, Easy ticket nema obavezu obezbijediti klijentu te ulaznice, jer se takva vrsta odabira mjesta ne smatra uspješnom rezervacijom, pa se odabrana mjesta vraćaju u slobodnu prodaju.
Član 7
Mjesta sjedenja za pojedinačne Događaje se dodjeljuju po principu najboljih raspoloživih mjesta u trenutku naručivanja, ukoliko preko interneta Kupcu nije data mogućnost da direktno iz plana sjedenja bira svoje mjesto.
Član 8
Naručenu ulaznicu Kupac mora platiti i preuzeti u roku naznačenom na potvrdi o izvršenoj narudžbini, koja se prikazuje zajedno sa transakcionim brojem. Rok se računa od momenta naručivanja ulaznica, ali isti ne važi dalje od naznačenog termina početka nekog Događaja.Sve narudžbine ulaznica napravljene 24h prije početka nekog Događaja nisu važeće, bez obzira na podatke koji Kupcu automatski stignu u potvrdnom mejlu narudžbine.
U slučaju da poslednji dan roka bude nedjelja ili praznik, kao poslednji dan roka računa se prvi sledeći radni dan. Ukoliko Kupac ulaznicu ne podigne u dogovorenom roku, ista će biti automatski stornirana i vraćena u prodaju bez daljih obavještenja. Kupac u tom slučaju gubi sva prava koja su proistekla iz postupka naručivanja. Plaćanje je moguće izvršiti gotovinskim putem i karticom.
Član 9
Kupljena ulaznica važi isključivo za 1(jednu) osobu, ukoliko prilikom naručivanja ulaznica, sama ulaznica nije definisana kao kolektivna ulaznica tj. ulaznica koja važi za veći broj osoba. Ulaznica omogućava jedan ulazak na Događaj i napuštanjem mjesta Događaja ulaznica prestaje da važi, ukoliko pri kupovini ulaznice ista nije definisana za veći broj ulazaka. Falsifikovanje ulaznica je kažnjivo zakonom. U slučaju zloupotrebe ulaznice, ista će biti trajno oduzeta, a posjetiocu neće biti dozvoljen ulaz na Događaj.
Član 10
U slučaju promjene termina bilo kog događaja iz naše ponude, Easy ticket nije obavezan o tome pojedinačno obavještavati sve svoje kupce, već se sama promjena termina na sajtu www.easyticket.me smatra vidom obavještavanja o tome. U slučaju da nekom klijentu ne odgovara novi termin, Easy ticket nema obavezu vršenja refundacije novca, već se za to klijenti moraju obratiti Organizatoru.
Član 11
Kupovina ulaznica preko prodajnih mjesta Easy ticket-a je obavezujuća i kupac ne može odustati od izvršene kupovine s obzirom na to da Easy ticket prodajom ulaznica pruža usluge povezane sa slobodnim aktivnostima koje se odvijaju u tačno određeno vrijeme odnosno u određenom periodu (odnosno za koje postoji konkretni rok ili period izvršenja). Kupac prihvatanjem ovih Uslova korišćenja izričito izjavljuje da je obaviješten od strane Easy ticket-a da ne može da koristi pravo na odustanak od ugovora, na šta kupac pristaje. Kupovina ulaznica na Internet prodavnici je obavezujuća i kupac ne može odustati od izvršene kupovine s obzirom na to da Easy ticket prodajom ulaznica pruža usluge povezane sa slobodnim aktivnostima koje se odvijaju u tačno određeno vrijeme odnosno u određenom periodu (odnosno za koje postoji konkretni rok ili period izvršenja), kao i da je riječ o isporuci digitalnog sadržaja u vidu PDF ulaznica (E-ticket i M-ticket). Kupac prihvatanjem ovih Uslova korišćenja izričito izjavljuje da je obaviješten od strane Easy ticket -a da ne može koristiti pravo na odustanak od ugovora, na šta kupac pristaje.
Član 12
Kupljena ulaznica se ne može vratiti ili zamijeniti, osim u slučaju otkazivanja Događaja. U slučaju refundacije, neophodno je dostaviti ulaznicu koja se vraća. U suprotnom, neće biti moguće izvršiti povraćaj novca. Organizator donosi odluku o načinu i dinamici povraćaja novca od kupljene ulaznice na osnovu svojih internih pravila. Easy ticket nema obavezu povraćaja novca u slučaju otkazivanja Događaja ukoliko je novac od prodaje već uplaćen na račun Organizatora. U tom slučaju, Organizator ima obavezu da izvrši refundaciju novca. Easy ticket nema obavezu snošenja bilo kakvih troškova koji za Kupca mogu nastati zbog otkazivanja ili pomjeranja datuma održavanja Događaja. Refundacija novca se vrši na nominalnu vrijednost ulaznica. Kupcu neće biti izvršen povraćaj troškova obrade, budući da se usluga Easy ticket smatra u cjelosti pruženom u trenutku kupovine ulaznice, o čemu je kupac obaviješten i na šta pristaje. U slučaju bilo kakvih problema ili otkazivanja Događaja, o uslovima povraćaja možete se informisati putem regularnih Easy ticket kanala informisanja: putem telefona na broj 068/850-880 , mejlom na adresu office@easyticket.me ili na veb stranici www.easyticket.me
Član 13
U slučaju da Vam se na ulazima ne očita PDF ulaznica zbog loše štampe, neadekvatne rezolucije, neinstaliranog PDF čitača ili bilo kog drugog razloga zbog kojeg nije moguće očitati barkod, pa samim tim ne uđete na Događaj, Easy ticket ne snosi odgovornost za nastalu situaciju i nije obavezan da Vam refundira novac za Događaj.
Član 14
Visoke temperature i jaka svjetlost mogu oštetiti ulaznicu. Dnevne regular laznice se moraju čuvati u skladu sa pravilima termo i folijske štampe. U slučaju bilo kakvog oštećenja ulaznice odgovornost snosi kupac. Dnevne regular ulaznice se ne mogu mijenjati.
Član 15
Opšti uslovi poslovanja su objavljeni na internet adresi Easy ticket i smatra se da je Kupac momentom pritiska na dugme “Naruči” potvrdio da je upoznat sa ovim uslovima i da je saglasan sa njihovom primjenom.
Član 16
Opšti uslovi poslovanja kao i njihove izmjene i dopune stupaju na snagu momentom objavljivanja na internet adresi Easy ticket -a. Easy ticket zadržava pravo promjene Opštih uslova poslovanja.
Član 17
Za sve sporove koji mogu nastati između Kupca i Easy ticket -a, a koji se ne mogu riješiti vansudskim rješavanjem sporova, rješavaće se pred nadležnim sudom u Crnoj Gori.
Posebni uslovi poslovanja
Član 1
Posebni uslovi poslovanja, predstavljaju dodatak opštim uslovima poslovanja i čine osnovu za sklapanje dodatka Ugovora o prodaji ulaznica za sportske, muzičke i druge kulturne događaje (u daljem tekstu: Događaje), između Easy ticket d.o.o. iz Pljevalja (u daljem tekstu: Easy ticket) i kupca ulaznica za Događaje (u daljem tekstu: Kupac).
Član 2
Politika privatnosti reguliše praksu prikupljanja informacija od korisnika prilikom korišćenja internet stranice http//www.easyticket.me , kao i njihovo skladištenje u bazama podataka Easy ticket-a. Naša politika privatnosti obuhvata razloge kako i zašto sakupljamo, koristimo i štitimo Vaše lične podatke. Zadržavamo diskreciono pravo da ovu Politiku privatnosti možemo izmjeniti u svako doba i da tako izmjenjen tekst postane važeći odmah po objavi istog na Web sajtu.
Nastavak Vašeg korišćenja Web sajta nakon izmjena, podrazumijeva da prihvatate sve uslove tako izmjenjene Politike privatnosti. Stoga savjetujemo korisnike da periodično ponovo detaljno pročitaju informacije sadržane u Politici privatnosti, kako bi bili informisani o eventualnim promjenama.
Član 3
Tokom Vaše posjete sajtu možemo prikupiti Vaše lične podatke koji su neophodni da podesite svoj nalog, u svrhu naplate ili isporuke Vaše robe. Vaše lične podatke koristimo isključivo i samo kako bi nam omogućili da Vam obezbijedimo proizvode i usluge koje želite radi zadovoljenja Vaših zahtjeva ili da Vam prilagodimo našu ponudu, tj. da je personalizujemo, unapredili rad Web sajta, osigurali provjeru administrativnih zadataka, uspostavili kontakt sa Vama, poboljšali naše oglašivačke i promotivne rezultate i poboljšali našu ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i u svrhu saradnje sa institucijama odgovornim za sprovođenje zakona.
Mi ne prodajemo i ne iznajmljujemo Vaše lične podatke trećim licima, za njihove marketinške potrebe, a da prethodno nismo Vama dali mogućnost da tu opciju isključite. Međutim, mi možemo otkriti Vaše podatke našim poslovnim jedinicama i partnerima, koji su dio ove Politike privatnosti. Nikada i ni pod kojim uslovima nećemo zloupotrebiti Vaše lične podatke.
Član 4
Easy ticket kao prodavac proizvoda i usluga na Web sajtu ulaže maksimalne napore radi zaštite Vaše privatnosti kad ste "online" kao korisnik. Vaše lične informacije se čuvaju na siguran i povjerljiv način, i obrađuju na zakonit način u skladu sa ovom politikom privatnosti. Preduzimamo odgovarajuće tehničke i organizacione mjere radi zaštite od naovlašćenog i nezakonitog pristupa i obrade Vaših ličnih podataka, uključujući i enkripciju Vaših informacija. Mi ćemo Vaše informacije zadržati onoliko dugo koliko je potrebno da obradimo Vaš nalog, Vaše plaćanje, odradimo refundaciju sredstava, odgovorimo na žalbu ili pružimo Vam promotivne informacije na koje ste se prijavili.
Član 5
Kolačić (cookie) je informacija sačuvana na Vašem računaru od strane internet stranice koju posjetite. Kolačići obično čuvaju Vaša podešavanja, postavke za internet stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu internet stranicu internet pregledač šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da Vas prepozna i prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Ukoliko ne želite da naš Web sajt ima pristup Vašim kolačićima, možete ih blokirati. Većina web browsera Vam omogućava da blokirate kolačiće. To možete uraditi putem podešavanja Vašeg web browsera.
Član 6
U ime Easy ticket -a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših Kupaca. Prikupljamo samo neophodne podatke o Kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Kada su u pitanju sportski događaji prikupljamo neophodne podatke u skladu sa Zakonom o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama Crne Gore. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kompanije. Svi podaci o Kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Easy ticket-u (i poslovni partneri/poslovnice) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Easy ticket radi u ime i za račun Organizatora. Korisnik prihvata da, u skladu sa pravnim odredbama, njegovi podaci mogu biti prosleđeni Organizatoru događaja za koji su ulaznice kupljene ili nekom drugom nadležnom organu u skladu sa Zakonima Crne Gore.
Član 7
Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama - VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Crnogorskom komercijalnom bankom (CKB) i obavlja se na bezjbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namjenu.
Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.
Član 8
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primjenom najsavremenijih metoda tokenizacije osjetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni Easy ticket -u.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbjednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca, a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.
PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtjevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbjednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mjere bezbjednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osjetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osjetljivi podaci o korisniku kartice tokom cijelog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mjestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.
Član 9
Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtjev ili odlukom trgovca TOKENIZUJU, (sačuvaju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti podaci se čuvaju na AllSecure PCI-DSS level 1 sertifikovanim serverima. Tako tokenizovani kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. Ticketing ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa Kupcem. Kupac ima mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promene detalja ranije tokenizovane kartice.
Član 10
Sva plaćanja će biti obavljena u eurima ( € ). Ukoliko se plaćanje obavlja platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, iznos transakcije će biti konvertovan u lokalnu valutu korisnika kartice, prema kursu karticnih kuca Visa/Mastercard."
Član 11
U slučaju otkazivanja Događaja i povraćaja novca, Kupcu koji je, koristeći online plaćanje, prethodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korišćena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Refundacija novca se vrši na nominalnu vrednost ulaznica.
Član 12
Easy ticket ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu.
GENERAL TERMS
Article 1
The General Terms and Conditions regulate mutual relations and constitute the basis for concluding the Ticket Sale Agreement for sports, music, and other cultural events (hereinafter: the Events), between Easy Ticket d.o.o. from Pljevlja (hereinafter: Easy Ticket) and the purchaser of tickets for such events (hereinafter: the Customer).
Article 2
Easy Ticket provides ticket sales services for individual Events on behalf and for the account of the event organizer (hereinafter: the Organizer).
Easy Ticket d.o.o. Pljevlja (hereinafter: “Easy Ticket”) is not the organizer of the offered events and, therefore, bears no responsibility regarding the organization and/or holding of the Events and is not liable for any refund of money.
Article 3
The Customer may order tickets for Events by phone, online, or in person. An order is final and binding and cannot be modified or canceled. Mandatory order elements include: name, surname, contact phone number, and email address.
For sports events, the order must also include the number of a valid identification document (ID card or passport), in accordance with Article 13 of the Law on the Prevention of Violence and Misconduct at Sports Events.
Easy Ticket reserves the right to modify the mandatory elements of the order as needed.
Article 4
The Customer guarantees the accuracy and truthfulness of the information provided in the previous article.
If the Customer provides false or incorrect information, they bear full responsibility for any resulting consequences in accordance with the laws of Montenegro.
Easy Ticket is not liable for any damages caused by the Customer’s improper behavior toward third parties.
Easy Ticket is not responsible for any breach of privacy or security rights of the Customer committed by third parties over the Internet.
Easy Ticket is not responsible for damages arising from the Customer’s failure to keep confidential the information contained in their order.
Article 5
An online order becomes binding for the Customer when the “Order” button is pressed, and for Easy Ticket when a transaction number is assigned, which automatically appears in the final step of the ordering process.
Easy Ticket automatically sends an order confirmation to the Customer via email.
After placing an order, you will be notified about the status of your order via the email address provided during the ordering process.
The order is accepted by Easy Ticket only after an email confirmation of acceptance has been sent.
If the Customer’s email address is incorrect or invalid on the Easy Ticket server, Easy Ticket does not guarantee the proper completion of the ordering process.
Article 6
The Customer acknowledges and agrees that if, during online booking, seat selection is made and the confirmation email is received, but payment is not completed for any reason, Easy Ticket is under no obligation to reserve the selected seats. Such selection is not considered a successful reservation, and the seats will automatically return to general sale.
Article 7
Seating for individual Events is allocated according to the principle of the best available seats at the time of ordering, unless the Customer is given the option to select specific seats directly from the seating plan online.
Article 8
The Customer must pay for and collect the ordered ticket(s) within the deadline specified on the order confirmation displayed with the transaction number.
The deadline is calculated from the moment of ordering, but it cannot extend beyond the start time of the Event.
All ticket orders placed within 24 hours before the start of an Event are invalid, regardless of any automatic confirmation email sent to the Customer.
If the last day of the deadline falls on a Sunday or public holiday, the first following working day shall be considered the final day of the deadline.
If the Customer does not collect the ticket within the agreed period, the order will automatically be canceled and the ticket returned to sale without further notice.
The Customer thereby loses all rights arising from the order.
Payment may be made in cash or by card.
Article 9
A purchased ticket is valid for one (1) person only, unless otherwise stated that it is a group ticket valid for multiple persons.
Each ticket allows a single entry to the Event. Once the venue is exited, the ticket becomes invalid unless otherwise specified.
Ticket forgery is punishable by law. In case of ticket misuse, the ticket will be permanently confiscated, and entry to the Event will be denied.
Article 10
In case of any change in the date of an Event, Easy Ticket is not obliged to individually notify all Customers.
Posting the new date on the website www.easyticket.me shall be deemed sufficient notification.
If the new date does not suit a Customer, Easy Ticket is not obliged to issue a refund; Customers must contact the Organizer for that purpose.
Article 11
Ticket purchases made at Easy Ticket sales outlets are binding, and the Customer cannot withdraw from the purchase, as Easy Ticket provides services related to leisure activities scheduled for a specific date or period.
By accepting these Terms of Use, the Customer expressly acknowledges and agrees that they do not have the right to withdraw from the contract.
Ticket purchases made through the online store are also binding, and the Customer cannot withdraw from the purchase for the same reasons, as the service constitutes delivery of digital content (PDF ticket, E-ticket, or M-ticket).
By accepting these Terms of Use, the Customer expressly acknowledges and agrees that they are informed and accept that no right of withdrawal applies.
Article 12
Purchased tickets cannot be returned or exchanged, except in the case of Event cancellation.
For a refund, the original ticket must be submitted; otherwise, no refund will be possible.
The Organizer determines the method and timing of refunds based on its internal policies.
Easy Ticket is not obliged to refund money if proceeds from ticket sales have already been transferred to the Organizer’s account. In such cases, the Organizer is responsible for refunding the Customer.
Easy Ticket is not liable for any costs incurred by the Customer due to cancellation or postponement of the Event.
Refunds are made at the nominal ticket value.
Service or processing fees will not be refunded, as Easy Ticket’s service is considered fully rendered upon ticket purchase.
For information about refunds or cancellations, you may contact Easy Ticket via: phone +382 68 850 880, email address office@easyticket.me or website www.easyticket.me
Article 13
If a PDF ticket cannot be scanned at the entrance due to poor printing quality, inadequate resolution, or any technical issue preventing barcode reading, and as a result, you are denied entry to the Event, Easy Ticket bears no responsibility and is not required to issue a refund.
Article 14
High temperatures or strong light may damage the ticket.
Regular printed tickets must be stored according to thermal and foil printing rules.
In case of ticket damage, the Customer bears full responsibility.
Regular tickets cannot be exchanged.
Article 15
The General Terms and Conditions are published on the Easy Ticket website. By clicking the “Order” button, the Customer confirms that they have read, understood, and agreed to these terms.
Article 16
The General Terms and Conditions, as well as any amendments, come into force upon publication on the Easy Ticket website.
Easy Ticket reserves the right to amend these Terms at any time.
Article 17
All disputes between the Customer and Easy Ticket that cannot be resolved amicably shall be settled before the competent court in Montenegro.
SPECIAL TERMS AND CONDITIONS
Article 1
The Special Terms and Conditions supplement the General Terms and Conditions and form the basis for concluding an Addendum to the Ticket Sale Agreement for sports, music, and other cultural events (hereinafter: the Events), between Easy Ticket d.o.o. from Pljevlja (hereinafter: Easy Ticket) and the ticket purchaser (hereinafter: the Customer).
Article 2
The Privacy Policy regulates the practice of collecting information from users while using the website http://www.easyticket.me and their storage in Easy Ticket’s databases.
Our Privacy Policy explains the reasons why and how we collect, use, and protect your personal data.
We reserve the right to modify this Privacy Policy at any time, with such changes becoming effective immediately upon publication on the website.
Continued use of the website after changes implies acceptance of the revised Policy. Users are therefore advised to periodically review the Privacy Policy to stay informed about updates.
Article 3
During your visit to the website, we may collect your personal data necessary for account setup, payment, or delivery of goods.
We use your personal data solely to provide you with requested products and services, fulfill your needs, customize our offers, improve website functionality, manage administrative tasks, contact you, enhance advertising effectiveness, and cooperate with law enforcement authorities when required.
We do not sell or rent your personal data to third parties for marketing purposes without your prior consent.
However, we may disclose your data to our affiliates and partners covered by this Privacy Policy.
We will never misuse your personal data under any circumstances.
Article 4
Easy Ticket, as a provider of products and services through the website, makes every effort to protect your privacy online.
Your personal information is stored securely and processed lawfully in accordance with this Privacy Policy.
We take appropriate technical and organizational measures to prevent unauthorized access or processing of your data, including encryption.
We will retain your information only as long as necessary to process your order, payment, refund, complaint, or promotional subscription.
Article 5
A “cookie” is information stored on your computer by a website you visit.
Cookies usually save your preferences (e.g., language or address).
When you revisit the same site, your browser sends these cookies back to the site, allowing it to recognize you and tailor content accordingly.
If you do not want our website to access your cookies, you may block them in your browser settings.
Article 6
On behalf of Easy Ticket, we are committed to protecting the privacy of all our Customers.
We collect only necessary data for business operations and user communication in line with good business practice.
For sports events, we collect data in accordance with the Law on the Prevention of Violence and Misconduct at Sports Events of Montenegro.
Customers have the option to unsubscribe from marketing mailing lists.
All data are strictly confidential and accessible only to employees who require them for work.
All Easy Ticket employees (and business partners) are responsible for adhering to privacy principles.
Easy Ticket acts on behalf and for the account of the Organizer.
The Customer agrees that, in accordance with legal provisions, their data may be forwarded to the Event Organizer or competent authorities of Montenegro.
Article 7
Payment for products in our online store can be made via payment cards — VISA, Maestro, or MasterCard that support online payments.
Card payments are processed securely through AllSecure d.o.o. and Crnogorska komercijalna banka (CKB) via the AllSecure Payment Gateway.
Once card data are entered and payment confirmed, the bank authorizes the transaction, and the order proceeds to preparation.
The amount will be reserved on your account and unavailable for other use.
Please check with your bank whether your card supports online payments.
Article 8
When entering card data, confidential information is transmitted securely using SSL encryption and modern tokenization methods, in accordance with PCI-DSS standards.
Card data are never accessible to Easy Ticket.
3D Secure Protection:
AllSecure Payment Gateway complies with the highest global security and privacy standards.
All merchants using it are automatically covered by 3D-Secure protection, ensuring safe transactions.
Card numbers are not stored by merchants, and all data are SSL-encrypted.
PCI DSS Standards:
AllSecure Payment Gateway is continuously certified at PCI-DSS Level 1 — the highest industry standard for protecting sensitive payment data.
Article 9
When a Customer’s card data are tokenized (securely stored for future use), they are kept on AllSecure’s PCI-DSS Level 1 certified servers.
Such tokenized data are transmitted in a fully secure manner.
Easy Ticket never has access to full card details — only to a reference token used per agreement with the Customer.
The Customer may deregister or update a stored card at any time.
Article 10
"Please note that all payments will be effected in Euro (EUR). If the payment is done using foreign issuers payment cards, total amount of transaction will be converted into bank settlement currency, according to the current exchange rate of Visa/Mastercard."
Article 11
In case of Event cancellation and refund, if the Customer paid by card (VISA, Maestro, or MasterCard), the refund will be made exclusively to the same card used for payment.
This means our bank will execute the refund upon our request.
Refunds are issued at the nominal ticket value.
Article 12
Easy Ticket assumes no responsibility for Customer errors, incorrect purchases, or any other mistakes made during online transactions.